Alone

Så sitter man här igen. Utan sin älskling. Som det ser ut nu kommer jag få överleva nästan en månad utom honom... vad hände där liksom? Grodan ogillar STARKT!


Det har varit underbart varmt väder idag så jag och finingen tog en promenad innan jag åkte hem. Vi diskuterade vårt framtida drömhus. Han föreslog båt-tema. Jag sa glöm och dröm. Ungefär dit kom vi. 


Måste egentligen plugga, men nej varför skulle jag? Helger borde alltid vara pluggfria även om man har två muntliga redovisningar, en uppsatsinlämning, ett filosofiprov och ett nationellt prov i svenska i fem timmar. Tycker jag i alla fall.


Här är bilder med kass kvalité på presenterna, as I promised. Duktig jag är.


Ja det saknas en. Den coolaste. Något måste jag ha för att locka er tillbaka... ni få tappra människor som bryr sig om att läsa om en grodas liv. Hur många är ni nu? 4? 3? En femtedel?


Yours sincerely invisiblefrog


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart man läser din blogg :D älskar den :)

2011-04-11 @ 15:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0