Blodprov och fysikprov

Idag har jag inlett dagen med att vara mänsklig nåldyna - igen. Mitt blod måste vara eftertraktat.


Åkte till skolan, skrev ett fysikprov där det faktiskt kändes som att jag klarade mig bra, åkte hem. Somnade över religionsboken eftersom det ämnet är så fruktansvärt intressant. Ja, jag är kristen men bara för det tycker jag inte att det automatiskt är superkul att läsa om saker jag kunnat sen barnsben. 


Ska nu tillbringa kvällen med att förbereda mig mentalt inför resultatet av filosofiprovet i morgon, vilket känns som ett givet misslyckande. Såhär kommer mitt ansikte se ut när jag får tillbaka det på ett ungefär:


Damn so sexy frog - After a day with rain and too little sleep.



Yours sincerely invisiblefrog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0