Estland 2011

Den här resan har varit fantastisk. Gud har varit närvarande och gruppen har knytit riktigt starka band. Jag skulle kunna skriva en hel bok av upplevelser, men det skulle ni nog inte orka läsa.

Det absolut mest talande med resan tycker jag är svaret på en fråga.

"Tror du på Gud?"

På vägen till Estland i lördags svarade 6 personer ja på den frågan. På vägen hem var det 15. Där kan man snacka om frälsning.


Estland 2011 <3

Alla barn och vuxna man träffat, alla skratt och tårar man delat, alla samtal man haft mitt i natten och framförallt alla godisbitar jag snyltat på. Det här har verkligen varit en experience of a lifetime.


För er som vill ha detaljer är det bara att fråga. Inte för att någon gör det - men jag har alltid velat skriva så.


Nu ska jag läsa bibeln och sedan leka fistennis med min hund. För er som inte vet vad det är: "Trust me, you don't want to know."
Bild snodd från underbara Sara "Häst"!
Står och steker i vandrarhemmet.


Yours sincerely invisiblefrog




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0