Freaking....

Vad är det med den här veckan och failade prov? 

Fick tillbaka mitt filosofiprov idag: G+

G?! ?! ?! Grodan få G? Är det ett hån?

Nej grodan. Du är bara förbaskat korkad. 


Så det sabbade ju hela min dag. Sabbade till och med mitt lyckorus från matten när jag klarade alla uppgifter galant, till och med stjärn... åååå.... *sparka ilsket i golvet*

Efter skolan har jag varit rätt så produktiv. Älskling fyller ju 20 på måndag och nu har jag ÄNTLIGEN fixat allting han ska få. Lyckades till och med muta min kära syster att slå in paketen åt mig. Awesome. 




Önskar bara att jag kunde få njuta av livet, åtminstone i helgen. Men nej då. Alla lärare har nämligen bestämt att NU måste vi se till att lägga så mycket prov, inlämningar, tal och förhör så att eleverna svimmar av.

  • Har ett stort religionsprov på fredag där det tar hela 2 timmar att läsa i boken, sedan ytterliggare ett år att få in alla små detaljer.
  • 30 minuters muntlig redovisning i Biologi B på måndag.
  • Tal på 4 minuter om min uppsats i Engelska C på måndag.
  • Skriva klart uppsats i Engelska C.
  • Läsa ett helt kapitel i Samhäll B boken till måndag och förmodligen ha förhör.
  • Prov i mitt nya hatämne Filosofi på onsdag nästa vecka.
  • Nationellt prov i Svenska B på torsdag nästa vecka.



Har nog gått igenom 5 väggar hittills - idag. 

På råga på allt sov jag bara 2 timmar inatt, och det regnade på mig i morse. Freaking pissonsdag.

Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0