Friday

Gomorron!

Har det hänt grejer eller vad? 
  1. Min hund har vunnit över mig på fistennis två gånger. Hon meddelar att hon är oslagbar.
  2. Min pojkvän ska på anställningsintervju i Göteborg! AWESOME!
  3. Jag och min pojkvän har blivit erbjudna att komma på visning av en lägenhet i Göteborg! AWESOME IGEN!
  4. Jag har fått världens mysigaste kofta.
  5. Mina konfirmander har startat en grupp som heter Mias Änglar på facebook. Kärlek på det <3
Idag har jag hunnit med en långpromenad med fistennismästaren och min lillasyster, underbart väder. Vi ska strax ner och fixa ett gött påskägg till vår älskade storasyster. Sedan blir det väl plugg... bara för att sabba den sköna stämningen liksom.
Inget leende. Men mitt hår var snyggt!



Här är anledningen till att jag inte ler på bilder. Ser ut som... typ Kurt Olsson.


Här får ni lyxen med två bilder på ett inlägg! Vilken lyckodag för er!



Saknar dig älskling, kom hem...!



Yours sincerely invisiblefrog




Kommentarer
Postat av: A__a

en väldigt söt kurt olsson. :)

2011-04-23 @ 01:44:25
URL: http://nineoneone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0