Happy frog!

Gomorron solstrålar!

Just nu är jag på toppentoppenTOPPEN humör! 

Solen skiner och jag är med den jag älskar, kan det bli bättre? Tyvärr kanske vi inte kommer ses på tre veckor sen... hm... måste försöka lösa det där. 


Presenten gick hem tror jag, eller ja, tydligen köpte jag fel Merci-Choklad ask... Skulle köpt den blå. Men tänk såhär, alla bitar han lägger undan kan jag ju norpa åt sig. Kaffechoklad från Merci är ju helt underbar <3 Bara för sakens skull kan jag nämna vad han fick mer: 

  • En dvd-box med säsong 2 av Simpsons. (Jag har första så liksom SIMPSONS MARATON <3)
  • En liten... hm... gosedjursblomma format som ett hjärta (Svårt att förklara. Men det står I love you på den = flickväns pluspoäng.)
  • 3 plektrum i olika färger med texten "God is my hero and my rock!" + Bibelord på baksidan. (Han spelar med ett av de nu! HAHA... jag är ju bara bäst på presenter. *Mallig*)
  • Ett svindyrt kort med handgjorda detaljer (Ej gjorda av mig då... jag kan inte ens slå in paket. Syrran slog in alla presenter liksom.)
Åt marmeladmacka till frukost vilket nog är bland det godaste jag vet på morgonen = awesome. Vi ska snart antingen ut och gå i det fina vädret eller dra och handla. Jag ska få välja dipp till chipsen idag = awesome.

Märks det att jag är glad eller? Jag har bara släppt allt vad stress heter och skiter i skolan idag. Någon dag måste man faktiskt få vila. Nä nu måste jag kila vidare!

Bilder på presenterna kommer... möjligen senare... beror på om jag kommer ihåg det. Vilket jag oftast inte gör.


Alla tre plektrum köpte jag förresten via www.flatebo.se
Din kristna webbutik på nätet = awesome.



Have an extraordinary wonderful day!!


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0