Måndag. *Burp*

Såhär har dagen sett ut i princip:

  • Rapade så det ekade på biologilektionen.
  • Fick tillbaka två prov.
  • Hade failat på två prov.
  • Tröstade mig med kladdkaka.
  • Kände mig enormt tjock efter kladdkaka.
  • Lyckades med 80 procent av fysikuppgifterna inför morgondagens prov.
  • Skrev färdigt 70 procent av min uppsats i Engelska C.
  • Rapade en gång till - utan eko.
Så vad ska jag göra nu tycker ni? Armhävningar, biologi eller TV? Svårt val det där.

And for your information. Fail på prov för mig = precis vg på ena och en poäng från vg på det andra. Jag är i chocktillstånd. Kan ta och kyssa mina framtidsplaner bye bye.


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0