Mean bitch

Här sitter jag och har det trevligt med biologiboken... eller det lutar mot skilsmässa snart faktiskt.

Jag bad den vänligt igår att ändra på sig så att jag faktiskt skulle kunna förstå det jag läser, men icke sa nicke. Den sitter fortfarande och dillar om återkoppling och reglering av sockerbalans. Så nu är det slut.

Tror jag ska ha det trevligt med fysikboken istället. Den är snäll. Ibland.


Och ja, jag är sjuk weird när jag har tråkigt. Ska sitta i skolan till ca halv fem fast jag slutade tolv, för då kommer Johannes och hämtar upp mig och min gigantiska väska. Vi ska dra till Solberga ikväll - awesome! Jag ska spela elak modell i ett drama som vi ska spela för kyrkorådet. För jag passar så bra i den rollen nämligen.

"Puta med läpparna" säger Demi. För det är det elaka människor gör - putar med läpparna. Nu vet ni.

Sedan ska Johannes få sin present. Den har fått goda omdömen av diverse klasskamrater så det blir nog bra... hoppas jag.


Trevlig helg

Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0