Min lyktstolpe eller kanske stolpskott?

Dagens citat från min älskade pojkvän:

"Jag är ju i och för sig ganska lik en lyktstolpe. Fast lampan är trasig."


Inga kommentarer om vad vi diskuterat innan.


Älskling som ritat på min mobil. Det är tanken som räknas min lilla (långa) lyktstolpe <3
Hade filosofiprov idag. Det var jag och en till som skrev provet. Stjärna i kanten liksom. Den enda frågan jag verkligen INTE ville skulle komma kom självklart. För läraren hatar mig. Han ger mig bara G+. As.


Morgondagen tillbringas med ett nationellt prov i Svenska B i fem timmar. HAPPY HAPPY not. Det enda ljuset i tillvaron är att internet stängs ner på hela skolan, så till alla ettor och tvåor som någon gång bitchat er mot mig: "HAHA" á la Nelson stil. Till alla övriga ettor och tvåor: Tänk positivt. Om ett eller två år är det ni som sitter och hatar de som inte tvingas sitta och skriva dynga en morgon i April. Hur jag nu fick det till en positiv upplevelse... Har aldrig hävdat att vi grodor är logiska varelser. 


Yours sincerely invisiblefrog
Jag är ju i och för sig ganska lik en lyktstolpe
Fast lampan är trasig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0