Segis

Jag vet, uppdateringen suger åsna.

Fy på mig. Till mitt försvar så har jag så mycket i skolan att jag drunknar i skiten. Vecka 20 och 21 kommer inte bli roliga säger jag bara...
  • filosofiredovisning på 20 minuter (per person?!)
  • religionsprov
  • slutprov i Matte E
  • Samhällskunskap B prov
  • Fysik B slutprov
Lägg till ett gigantiskt Biologi B prov på 3/4 delar av hela boken vecka 19. Studenten känns far away...


Igår var jag hos min fine pöjk i alla fall. Vi sjung duett på en låt - awesome. Eller ja, han var awesome och jag lät som en... kväkande groda faktiskt. 

Kvack? Jag har faktiskt en godis i munnen. Den sexiga handen är min systers.

Idag önskar jag min älskling lycka till med sin tenta och sin arbetsintervju! Good luck darling!

Han ska förresten gå på visning av lägenheten (jag har nationellt i Svenska B, muntligt så kan inte följa med). Jag hoppas verkligen att vi får den... eller ja... det blir ju att jag får den nu. I alla fall så kommer jag flytta första juli om det  går vägen. Grodan LIKES!



Yours sincerely invisiblefrog




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0