Stressad

Så mycket plugg... så mycket plugg. Suck.


Jag håller inte på att gå in i väggen, jag håller på att gå igenom den. Det är omänskligt att sätta så här mycket press på stackars tonåringar, omänskligt säger jag er!


Igår var det möte med sommarkonfirmandgruppen. Jag, mitt bihang och Gislis lagade tacos. Lite lustigt att vi lyckades köpa fel så att de små barnen för en gång skull fick i sig lite fullkornsbröd. Tur i oturen skulle man kunna säga. I övrigt så spelade vi fotboll i kyrksalen - det var en härlig upplevelse. Fast det måste varit något fusk, jag vann ju inte. 


Köpte godis igår för andra lördagen i rad. Värt? Nja... faktiskt inte. Godis har liksom tappat sin charm lite. Eller så köpte jag helt enkelt i fel affär - who knows. 



Nä nu måste jag fortsätta skriva om anglosaxarnas kulturella betydelse i utvecklingen av nutida England. Ciao ciao.
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0