Tårtkalas á la barnrumpa

Var nere hos älsklingen under eftermiddagen/kvällen. Möjligen sista gången på tre veckor... gaah panik... ledsen groda.

Bra jobbat grodan, sabba stämningen direkt. Nej det var ju ett glatt inlägg jag skulle skriva.

Jag börjar om.

Var alltså nere hos min nu 20-åriga andra hälft och firade. Vi stack iväg och handlade, sedan satte han igång med maten och jag fick den trevliga uppgiften: gör tårtan.


Innan ni blir helt "wow vilken cool groda" så kan jag meddela att jag (okej då han) köpte färdig tårtbotten. Någon måtta får det vara. Tårtan var i vilket fall som helst uppbyggd på följande sätt (för alla er galningar som känner för att härma): 

  • Längst ner - grädde + jordgubbsylt
  • Mitten - grädde + kinapuffar
  • Toppen - grädde, gélehallon, kinapuffar + riven mjölkchoklad
Ja vi körde barnkalas, men de är faktiskt underskattade.


Hade jag tagit kortet från andra sidan hade ni kunnat se hur sne den egentligen var.



Suck... saknar dig redan. 3 veckor lär ju inte gå alltså. Någon som har ett korsord att låna ut? Något ska man fördriva tiden med. (Haha rolig jag är, "låna korsord", vadå suddar man ut lösningarna efteråt då? Haha. Jag pissar på mig. Nästan i alla fall.)


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0