Bildboom Malta. Nästan i alla fall.

Har för ont i huvudet och mår för illa för att skriva ett långt inlägg om Malta. Försöker dessutom hinna göra en förberedande kurs i Matte på 200 sidor som jag ska vara klar med nästa tisdag, därför blir det mest bilder idag. 



Erik fyllde 17 år när vi åkte upp och fick en rosa häst (hane) vid namn Aslon av mig.


Hotellet - stökade till min säng på mindre än 10 sekunder (högra).


Tv på rummet. Hela 16 kanaler. Ingen vettig.



Balkong. Inte bästa utsikten kanske.



Vi bodde 1 minut från havet...



...men jag föredrog att hänga här...



... i motsats till Erik och Calle.



Erik och jag gjorde en låt som heter "Faith, hope and love".



Diggade de coola husen men framförallt palmen (det är väl ändå en palm?) framför.



Vi besökte nån plats med nån grotta och jag badade...



... och drack juice ur Batman-mugg.



Hade kul och fick se coola saker.



Hade tråkigt och gjorde ocoola saker.



Som sagt. Ocoola saker.



Hittade tröjor på ett shoppingcenter...


... och helt UNDERBART godis gjort av fruktjuice.



... I miss you <3 



Simmade i blue lagoon...



... solade utan solkräm...



... och fick ont.



Ont.



Helt extremt galet ont.



Sen åkte den brända tanten hem och struntar nu i städning bara för att kunna blogga för er.


Så. Finns det något att tillägga? Kanske att det faktiskt förekom lektioner mellan varven men hur kul är det för er att veta. 


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0