Härlig kväll

Blev varken städ eller matte idag. Istället blev jag bjuden av älsklingens föräldrar på en restaurang med turkisk mat - tvärgott! Första gången jag ätit på en riktig restaurang (i mina ögon räknas inte IKEA:s köttbullar). 



Medan jag väntade på att älsklingen skulle möta upp mig stötte jag på en rätt märklig syn. 



<3

Helt galet vackra hundar! Åå vad jag älskar dessa djur. 


Efter middagen drog jag och prinsen iväg till ICA och köpte en megapåse full av lösgodis, för lösgodis existerar inte på Malta. En "välkommen hem" - present kallade han det. Inte mig emot.


Through joy and pain, I'll stand by you. <3


Blir nog att nana snart. Efter jag tagit en godis till. Eller två. Eller tretton. Vem räknar egentligen. 


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0