I'm alive

Hej ni få som har sina näsor här ibland. Ville bara hälsa att jag fortfarande lever. 

Att jag inte bloggat på en vecka beror helt enkelt på att jag varit såpass utmattad när jag väl kommit hem från skolan att allt jag orkat göra är att ligga ner, stirra upp i taket och någon gång ibland tryckt i mig en marmeladmacka (<3). 

Gått en vecka på chalmers och köpt in all kurslitteratur jag behöver framöver. (Okej jag köpte några som jag inte kommer använda på kanske ett år men då slipper jag ju köpa de nästa år. Framförhållning!). Notan? 3000+ (att skriva hela summan gör mig ledsen). Den sammanlagda vikten på böckerna är ca ett ton varav min organsika kemi bok utgör 60 % av det. (It's freaking gigantic).




Övre: Matteböcker
Undre: Kemiböcker (längst ut till höger ses mitt hatobjekt)


Har hål mellan 12 och 15:45 idag så har handlat och åkt hem. Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska göra en sås utan vare sig kräm fräs (jag vet att det heter creme fraiche med nåt aksang på nåt av alla e) eller matlagningsgrädde, och dessutom med bara lättmjölk. Spännande.


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0