Studenmat

Det här är min middag idag (vi behöver inte låtsas om godispåsen jag tryckte i mig innan)!




Nudlar, stekt kyckling och röd (om någon är färgblind) paprika.


Snart kommer jag vara tvungen att ta bort två grejer eftersom det blir för dyrt. Gissa vilka...



Såhär såg min middag ut igår förresten. Jag failade med att göra sås när jag insåg att jag varken hade curry, matlagningsgrädde eller kräm fräs (älskar att skriva så istället för det riktiga namnet). 



Stekt kyckling, ris och misslyckad sås som inte ens syns. Grillkryddan saved the day.


Märks att jag inte har något att skriva när jag skriver om mat... Antar att det är för att visa prinsen att jag saknar hans matlagning.


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0