Tisdagen. Kul rubrik eller hur?

Spenderade tisdagen tillsammans med min prins. Vi hoppade på bussen in till stan och hade det supermysigt!


<3


Grodan. Yesbox.



Någon random människa delade ut gratismellanmål från wasa. Jag trodde det var yougurt och blev jätteglad.



Tills jag insåg att det inte var yougurt. 



Mosade bär och flingor. Typ bebismat.


Blev inte lite besviken. 


Tröstade mig med godis. Det funkade. 


Fick köpt några andra grejer med.

Nu blir ni allt nyfikna va?



Cooling jag är eller.


Kvällen tillbringades med pizza och chips. Äh. Har jag nämnt att jag ofta äter skräpmat? 

Jag är alltså inte den sortens groda som käkar flugor.


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0