God jul! Och grattis på födelsedagen Jesus, you are the man!

God jul alla små näsapor som kommer in här ibland! Har för mycket julmat/godis i magen för att orka skriva så blir mest bilder. Jag vet. Fjortisblogg varning på det... lovar att skärpa mig så fort jag köpt ett skärp.


Halv fail egopic. Because you're worth it.



Väldigt fail outfitpic.



Man måste bara älska tomten!



Finaste Tina <3



Finaste Louise <3



Finaste Cecilia <3



Julmat <3



Julkatt <3



Julhund <3 Som inte vill ha en puss...


Ni kan väl inte vänta er att jag orkar lägga upp ALLA bilder från kameran? Äh, who am I kidding. Jag har varit för lat för att ta ordentligt med bilder.


Ska återgå till att ligga i mina nya mjukisbyxor och pyssla med, tja ingenting om jag ska vara ärlig. Ibland måste man tillåta sig att göra just det, ingenting.



Yours sincerely invisiblefrog




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0