Julstök

Sitter och försöker tvinga fram julkänslor med julmusik. 


Resultatet: nada, nothing, inte ett piss. 



Dock var det rätt mysigt att slå in julklappar mitt i natten, och jag har till och med lärt mig hur man gör nu (x antal år efter alla andra). 




Fixade t.o.m. krussidullerna själv.

Idag har jag och Johannes städat för min finaste syster kommer hit på middag ikväll! Mys med stort M! Ska först gå omkring i stan och fixa de sista klapparna. Har på mig en skjorta/blus som jag fått av systra mi. Främst eftersom en person en gång sa att jag inte passade i den. Skrattar bäst som skrattar sist säger jag bara, jag passar awesome i den!







Några tips på hur man får julkänslor? Sniffa på granar? Sniffa på pepparkakor? Sniffa på tomtar?


Något som inte innehåller ordet sniffa?



Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0