Middagsmys i tentaplugget

Sitter i Johannes studenttröja (hehe) och mumsar på lasagne. Har pluggat matte inför nästa veckas tenta i några timmar och huvudet känns lite som att någon bundit fast mig i en karusell och sedan slagit på maxhastigheten. 



I have no idea vad sjutton jag gör med tummen.






En sak som är rolig med lasagne är att det som ser ut som spya (och i skolmatsalen minns jag att den brukade smaka något åt det hållet med) så jag var lite skeptisk när Johannes stoppade in den i ugnen. 


Blev positivt överraskad. Ett ord. Mums.

Och titta! Det är smurfar på förpackningen. Hur kan man inte älska det?







Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0