This, is me


Jag blundar.
Jag ser.
Jag tvekar.
Jag kör.
Jag felar.
Jag klarar.
Jag hatar.
Jag älskar.
Jag existerar.
Men huvudsaken är att jag lever.
// invisiblefrog


Mitt liv är inget speciellt. Jag röker inte, hänger inte på krogen och bryr mig faktiskt om skolan. Vissa kallar mig nörd, andra säger att jag är smart. Vissa kallar mig no-lifer, andra tycker att jag inte är rädd för att vara mig själv. Vissa kallar mig blyg, andra kallar mig självständig. Oavsett vad folk tycker och tror om mig så stämmer det mesta inte. Kanske är det därför jag skriver det här? För att jag vill visa vem jag verkligen är. Eller kanske tycker jag att mina tankar ibland är värda att dela med mig av? Eller kanske, ja kanske, är jag sjukt uttråkad. Oavsett anledning, så hoppas jag att det förgyller åtminstone någons dag att gå in på min blogg. Och om det inte gör det? Tja, då är inte det jordens undergång. Nu ska jag lägga mig i soffan med en bit marängtårta och avnjuta den fantastiska aktiviteten, TV.



Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0