Heldag på Liseberg med prinsen

Idag har jag vart på Liseberg med min käraste. Kuligt! Sockervadd, mjukglass, popcorn och burgerking var vår nyttiga diet som mellan varven avnjöts med skräckfyllda (vid sällsynta tillfällen roliga) åkattraktioner. 


Det är inget hål vid hans vänstra arm, det är min ärm som hänger ner.


Vi hann med lite spelande också! 

Johannes spelade EN gång - slösade bort ca 10 kronor. Han vann denna.


Say hi to Arnie <3


Jag spelade bort ca 90 kronor innan jag vann dessa. 


Någon idiot gick rätt in i mig på bussen hem och krossade den översta.

Sedan spelade jag bort ytterliggare 10 kronor i hopp om att vinna en stjärnvinst åminstone EN gång. In my dreams. 


När vi efter 8 timmar gick ut från Liseberg sprang älskling in på ICA och kom ut med det här. 


Alltså 4 stycken såna här i en låda... ni fattar.


Bara för att bevisa att "Han vann" eftersom han inte slösade bort lika mycket pengar som mig och ändå fick choklad. 


Jag blev inte alls sur. Nejdå... fick ju smaka så. 


Eftersom jag är både slut i huvudet och kroppen tänker jag avsluta inlägget med fjortisbloggfasoner: dagens outfitbild och dagens "så här ser man ut efter att ha tvingats chocka sin kropp med SpinRock och Uppskjutet".





Lägg märke till obäddad säng. Bara gör det.


Btw går det inte jättebra med lägenheten. Sov min första natt här igår (därav obäddad säng) och har hunnit upptäcka att duschmunstycket är trasigt. Nyrenoverad lägenhet, men duschen, nej den skiter vi i! Den används ju inte alls nästan varje dag...


Dagens i-lands problem dessutom - har köpt handlotion istället för tvål. Go me.


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0