Idag smäller det...

Klockan 22:00 ikväll åker bussen iväg till Skavsta flygplats - och imån på morgonen lyfter flyget. 


Detstination: Malta.

Anledning: Ha en awesome tid med Gud och samtidigt lära konfirmander lite saker (typ som att kissa inte i motvind, och stoppa inte köttbullar i näsan).



Enda bilden min kille har på sin dator på mig. Yeah.


Kommer förståeligen inte hinna blogga så mycket (om överhuvudtaget) men antar att ni får överleva. Kommer tillbaka 7/8 klockan 23... så räkna med ett inlägg 8/8 som tidigast. 



Nu ska jag tillbringa några sista timmar med min älskade innan jag far iväg hem till familjen och packar det sista. 



MALTA HERE I COME!



Ta hand om er.


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0