One door closes and another one opens

Sitter i min säng i mitt rum. Det är bara mitt rum i ca 12 timmar till. Sedan tar min lillasyster över. 


19 år har jag levt tillsammans med de här människorna. 19 år av trygghet, värme och kärlek. Imån går sista flyttlasset till mitt nya hem, där jag är ensam. Så mycket ansvar och så mycket rädsla. Är jag verkligen redo för att flyga ut ur mammas bo?


Jag antar att jag borde säga farväl på något sätt, till allting jag lämnar kvar. Till alla skolsaker som jag sparat enda sedan första klass, alla gosedjur (förutom Herr Nilsson, han ska banne mig med till lägenheten), till våra underbara djur och till glassen i frysen - you will be missed. 






Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0