Tvivla aldrig





Har du sett att himlen är blå?
Att det finns något att tro på här ändå
Har du märkt att det finns en chans?
att livet kan bli som en dans...
- Livet kan bli som en dans!


Så följ med ut genom gatorna och gränder
vi ska ramla runt
tillsammans genom natten
Du och jag
Varje dag!


Har du sett att natten blir klar?
att vi är lyckliga som har det vi har
Har du märkt att det finns en chans?
att livet kan bli som en dans...
- Livet kan bli som en dans!


Så följ med ut genom centrum ska vi härja
Jag som kung,
du som drottningen av sverige
Du och jag
Varje dag!


Har du sett att månen är full?
Det ska vi också vara om en stund
Har du märkt att det finns en chans?
att livet kan bli som en dans...
- Livet kan bli som en dans!

//
Johannes Westlund


Jag vet. Han äger mig på poesi. Men jag äger honom på kemi. Så ha.


Yours sincerely invisiblefrog
Har du sett att himlen är blå?
Att det finns något att tro på här ändå
Har du märkt att det finns en chans?
att livet kan bli som en dans...
- Livet kan bli som en dans!
så följ med ut genom gatorna och gränder
vi ska ramla runt
tillsammans genom natten
Du och jag
Varje dag!
Har du sett att natten blir klar?
att vi är lyckliga som har det vi har
Har du märkt att det finns en chans?
att livet kan bli som en dans...
- Livet kan bli som en dans!
Så följ med ut genom centrum ska vi härja
Jag som kung,
du som drottningen av sverige
Du och jag
Varje dag!
Har du sett att månen är full?
Det ska vi också vara om en stund
Har du märkt att det finns en chans?
att livet kan bli som en dans...
- Livet kan bli som en dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0