Update

Nu var det ett tag sen känner jag. Eller ne, inte så jättelänge väl? Jag har i alla fall haft fullt upp... nej okej nu ljög jag. Har bara inte orkat blogga.

Onsdag till fredag har jag varit djurvakt (hund-, katt-, fågelvakt) för min familjs djur eftersom de varit i Tyskland. Familjen alltså, inte djuren. Hade tagit några fina kort men som vanligt har smarta jag glömt kameran hemma hos mina föräldrar. Nu sitter jag och väntar på att min fine prins ska sluta jobbet och hämta upp mig. Sista helgen vi har tillsammans innan jag reser iväg en vecka. 


Ni får nöja er med några gamla bilder istället. Fast gamla. Ni har ju aldrig sett de innan. Vi säger att de är jättenya! Det blir bra. Här är alltså "nya" bilder på två av de tre varelserna. 

Hade en freaking mardröm om henne. Hon spinner - sen hugger hon.



Byrackan tigger mat - som vanligt.


Jag minns inte om jag berättat vart jag ska åka? Skadar aldrig att upprepa. Jag är fadder i svenska kyrkan och nästa lördag kväll/natt sitter jag tillsammans med konfirmander och övriga ledare på en buss upp till Skavsta för att flyga till Malta. Ni kanske minns att jag i april var i Estland med ett gäng konfisar - detta är nästa grupp. 

I'm scared. Jag har för tusan aldrig varit på en flygplats innan. Ska vi slå vad om att jag kommer bli kroppsvisiterad? Och sen alla regler om vad som får packas med och inte och hur mycket och blablabla. Föredrar fartyg. Där visar man bara biljett och ibland pass och sedan går man ombord. Samtidigt ska man alltså se till att ingen stackars 14/15- åring blir kvar på flygplatsen. 

Äsch skärpning grodan. Det här ska bli kul. Tänk på hur solbränd du kommer bli! Och hur ont det kommer göra... positivt var det! Ska bli awesome att se vad de har för godis där nere. Suck. Det var det enda du kunde komma på grodan? (Om ni inte fattar, jag leker schizo... eller gör jag? *dramatisk musik i bakgrunden*)


Fruktansvärd egobild från Estlandsresan.



Åå nej jag måste diska... definitivt en av nackdelarna med att ha egen lägenhet utan diskmaskin. Helt plötsligt försvinner inte berget i diskhon av sig själv längre. Broccolisoppa på det alltså... 



Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0