Kort uppdatering

I min ensamhet funderar jag på om det är värt att gå upp ur sängen och äta frukost. Det är nog värt. Fast jag brukar föredra de dagarna när älskling är hemma och ger mig frukost på sängen. 


Igår var ju the big day. Antar att det är någon av er som vill ha en uppdatering? Here we go:


  • Slutade mitt 3 veckors långa sommarjobb 14:00 (HALLELUJAH!)
  • Förbannade kommunhuset för att det stängde 13:00 (fick alltså inte lämnat in timrapport och grejs)
  • Bytte om, käkade en macka, och packade ner plattången på mindre än 1 minut (applåder?)
  • Sprang till bilen där pappa redan lagt in alla grejer och tappade bilnyckeln i en vattenpöl på vägen.
  • Åkte. Värsta bilköerna ever.
  • Packade in alla grejer med hjälp av mor, far och minsta syster.
  • Efter alla "oj vad fint" och "här kan du ha såna gardiner" och "HAR DU INGET TOAPAPPER?!" satte vi oss i bilen igen för att lämna pappa på jobbet.
  • Resten av oss drog iväg till Sävedalen, till Rusta och jag lyckades med mina valpögon få mamma att köpa mig lite småsaker (Tack <3)
  • Sedan blev jag avsläppt vid en busskur och väntade en halvtimme på att min man skulle komma cyklandes hem från jobbet.
  • Åkte och handlade för att sedan mysa två timmar innan han försvann iväg hem till sina föräldrar.
  • Jag började spela Harry Potter och fenixorden på datorn.

Jag har inte kameran till hands så försöker lösa bildtagendet med Kurts cam. Det gick sådär om jag ska vara ärlig.


Det syns inte men den är stor, skön och mörklila.



Ett ord. Mjuk.



Jag promptade mer på en tvål för 10 kronor, men ni vet... mamma.



Vad? Det var 3 för tio...



Saknas bara ett diskställ sen är jag redo to go... typ yay?



Okej det här kändes löjligt att ta bild på men - tandkräm, tandtråd och självklart tops.

Jag sov alltså inte i min egna lägenhet inatt. Varför? Flera anledningar. Det finns ingen mat, kylen har inte kommit igång, internet är inte trådlöst, sängen är inte uppsatt etc. Kändes som att jag hellre bor i lite mindre kaos någon dag eller två. Lite surt att prinsen var tvungen att försvinna... men han kommer hem imån så jag får väl spela Harry Potter tills dess.


Ja. Jag är Harry Potter nörd. Förutom filmerna. They suck.


Frukost var det ja! Riskvikk med sylt - here I come! 

Smell yaa later.


Yours sincerely invisiblefrog




Kommentarer
Postat av: A_vattenkannan_a

HAHA! Din blogg är så broccolisoppans rolig. x)

Hur känns det nu då?

2011-07-11 @ 12:51:51
URL: http://nineoneone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0