Vuxenlivet

Jag har en slags fobi för att ringa, även om det till exempel endast är för att boka... säg en klipptid hos frisören. Jag verkligen AVSKYR att ringa till människor jag inte känner. Idag har jag ringt och klarat upp att min post inte eftersänds efter att jag flyttat samt mailat de som tog vårt studentfoto om att jag har bytt adress. Verkar väl inte vara en så stor grej va? Kanske inte för er, men för mig är det större än att jag överlevde att åka SpinRock utan att dö av skräck. 

Antar att jag behöver komma över den fobin ganska snart för måste ringa lokalförvaltningen om det förbannade duschmunstycket imån. Lite synd att missa chansen att duscha bara för att man är för feg för att ringa och anmäla att det är fel. 


Något annat jag upptäckt med den här lägenheten är att all mat smakar äckligt här. Kanske är stället fullt av smutspartiklar för att jag inte hunnit köpa en dammsugare men det är ändå märkligt... vad tror ni, min fantasi eller gör min lägenhet mat äcklig? 


Jisses vilket givande inlägg det här blev då. Kan nämna något roligare än äcklig mat och telefonfobi. Var och shoppade med min älskade storasyster! Supermys och jag har ännu en gång slösat bort pengar. Inte lika kul att kolla på saldot längre efter både en betald hyra och shopping, men det var värt det. 


Fick köpt underkläder (varför känns det olustigt att skriva), en grå tjocktröja (eftersom min ena lillasyster snott min favorit) och en keps! Jag tror det är en keps i alla fall...




Försökte leka cool. Det gick inget vidare. Titta bara. 






Till och med Arnie skämdes för mig.





Tre egobilder i ett och samma inlägg. U guys are so lucky!



Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0