Yeah, torsdag

Frukost...







Sitter och är lite småsur på att push-up bhn jag köpte inte har push up. Vadå lurad? 


Ska shoppa med mamma och syster idag. Efteråt ska jag ta med mig den jättelika klädhög jag vill ha med mig till Malta hem till familjen och där sortera bort sånt som är onödigt (men ack så snyggt!). Aldrig vart på solsemester (jaja, jag är där för att "jobba" men ni fattar) innan och har därför ingen som helst aning om hur man packar. Dessutom består min garderob mest av höst/vinter kläder. Av någon anledning känns det inte jättepassande att ha på sig en stickad tröja med renar i 30-40 graders värme...



Fast vad vet jag? Den globala uppvärmningen kanske gör så det blir snöstorm där nere. Det hade varit kul. Och kallt. Speciellt om man är klädd i bikini. 


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0