Biobal!

Idag hade min skola bal.

Jag, Lina och Daniel valde det mycket mer ekonomiska alternativet. Biobal. Det var AWESOME!


Först trippade vi iväg till 4-gott och köpte godis. Så här mycket pengar slösade vi då:

Jag: 43 kronor
Lina: 45 kronor
Daniel: 85 kronor


Mums <3

Fast jag och Lina köpte popcorn med (iof slängde vi halva)!


Efter att biljetterna hämtats ut så drog sällskapet till den exklusiva matplatsen Donalds (alias donken) där Daniel tyckte att personalen hade för lite att göra och "tappade" därför min dricka i golvet. Underbart!



Gyllene måsen är grejer det.


För att få tiden att gå slog vi oss ner på en bänk utanför den fina restaurangkedjan och skrattade hysteriskt åt tokiga ting. Så många härliga konversationer och kommentarer...



Lina i 4-gott affären: "Åå slemmiga godisar! Det tar vi!"




Jag: "Varför tog du en sån, de väger ju så mycket?"
Lina: "Jag gillar stänger...!"





Det kom fram att Daniel också gillar stänger och då blev han plötsligt väldigt tystlåten...





Grodan är ju inte sämre och vill smaka på en stång.
Jag: "Men hur knäcker man av en bit från en stång?"
Lina: "Man tar tag och vrider HÅRT!"



Då vi ville vara säkra på att komma i tid steg vi in i biosalen 45 minuter innan filmen skulle börja. Märkligt nog var det bara vi där inne i ungefär 40 minuter, sen trillade det in 6-8 pers.




Smockfullt... verkligen.





Sedan var det tre timmar reklam (grovt avrundat).



Filmen var en såndär äcklig skräckis som jag nu önskat att mina ögon sluppit se. Så det blir ingen bild på det. Istället får ni det här:



Det här är den enda av alla bilder jag tog där inne som blev bra. Bra kamera. Verkligen.




Vi såg på Insidious. Don't see it om ni blir lättskrämda av spöktanter. Just don't, trust me.

Tack vänner för en grym biobalkväll!


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha bäst! <3 Det var kul:D Tack igen, Mia!

2011-06-08 @ 13:04:56
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0