En ny "Kurt"

Jag vet. Det blir ingen uppdatering gjord. Anledningen är att jag i måndags började mitt 3 veckors långa feriearbete inom kommunen. Skulle kunna skriva MASSOR om alla toppar och dalar som har med just det att göra, men känner att det skulle kunna räknas som lite väl ointressant. 


Gissa vad lilla jag köpte idag? Minns ni "kurt", den lilla "datorn" jag hade i skolan och var tvungen att lämna tillbaka innan studenten? Nu när jag ska flytta kändes det lägligt att ha tillgång till en dator, tänk bara att jag faktiskt måste betala hyra och grejer nu, så jag tog av mina sparpengar och köpte en! 


Det absolut bästa dock är att den är som "kurt" fast mycket större och mycket bättre! Kärlek vid första ögonkastet. Så jag ber er välkomna min nya familjemedlem, "Kurt".



<3



Jag och älskling firade midsommar hemma hos hans föräldrar och gissa vad han fick med sig hem? En större TV. Tack och lov... för hans förra är seriöst den minsta skit jag någonsin sett.


So long sucker.


Hello beautiful


Sen tänkte jag vara jättebloggakitg (sådär som jag hatar) och lägga upp bilder från när jag lagade mat. Ja, jag är såpass lam idag.








Voila, kycklinggryta och ris



Usch imån ska jag jobba igen... man bara måste älska att städa toaletter. Glamouröst som tusan. 

Men varför klaga. 95 spänn i timmen är ändå 95 spänn i timmen!


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0