Hemväg!

Sitter med en pojkvän i munnen och en kanelgiffel i sätet bredvid mig. Nej vänta, tvärtom. Nu mina kära grodvänner är vi i alla fall på väg hem! Bussresan har gått bra än så länge, men så har vi ju inte ens kommit halvvägs hem. Beräknad ankomstid är nämligen 19:30.


För att orka med resan insisterade grodan på fika, vilket det också blev i form av gifflar, vindruvor, fruktsoda och den allas så älskade geishachokladkakan. Gissa vem som betalade? Det gjorde JAG! Maha... stolt groda. Jag är nämligen känd hos prinsen som snål... den apan.


Kommer sakna stället vi åker ifrån lite... alla myskvällar framför bioduken (heter det så när man har det hemma?) i den härligt kalla källaren, alla promenader överallt, den härliga rundan sällskapsspel och självklart den extraordinärt goda maten! Åå... älskade mat <3


När jag kommer hem blir det ett kärt återseende med min älskade och underbara hund (familjen följer med på köpet), avnjuta middag och krama kudden. Kanske hinner jag med att packa upp väskan också... tveksamt.
(8) Can you feeeeeeel the looooove tooonight? (8)
Håll högra tummen för att bussen inte råkar ut för en olycka. Eller ja... håll tummen snarare för att JAG inte ska skadas om det händer en olycka. Vem bryr sig om bussen?


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0