Klantarsle

Priset för årets klantarsle går till grodan. Besökte min lägenhet idag för första gången, och lyckades på kuppen låsa in ALLA 4 nycklar som går till ytterdörren (den låser sig själv när den stängs). Så nu är jag utelåst. Totalt. Klant.


Är för deprimerad över min klantighet för att orka skriva om lägenheten så ni får istället några suddiga bilder på den. 




"The big room" som jag kallar det. Sovrum/vardagsrum/övrigt.



"The big room" som jag kallar det. Sovrum/vardagsrum/övrigt.




Kokvrå. Yeah. Finns ett gemensamt stort kök också tack och lov.




"Klädkammare". Pyttsan. Får jag väl plats med hälften.




Stort badrum <3




Stort badrum <3 




Grodan fem minuter innan hon råkar låsa in nyklarna i lägenheten...




Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0