Nytt bibliotek

Idag har jag åkt väldigt mycket buss på morgonen.

Först från Johannes in till stan, sen på nästa buss som jag aldrig åkt med innan till ett ställe jag aldrig tidigare varit på för att hämta min lägenhetsnyckel. Trodde jag i alla fall. Kom ut med inte mindre än 8 nycklar. Cool man kan vara.




Samma tidigare okända buss tillbaka igen för att sedan hoppa på bussen hem (wiho 60 minuters resa).


Hur överlevde jag hela 4 bussresor? Det kan jag tacka underbara Anna för!


Igår gav denna grymma tjej nämligen en awesome present till mig. Guess what?



Jag är sämst fotograf ja.






Yeah! Bibeln på engelska! Det är så grodan det kan bli! <3

Så nu har jag ett helt nytt bibliotek att lägg till mitt bibliotek. Awesome!



Yours sincerely invisiblefrog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0