Resume

Okej. Så här har tiden sett ut från studenten till nu.


Fredag - student

  • Jag blev ilurad två-tre glas champagne på frukosten, vilket gjorde att jag blev lite väl högljudd för att vara jag.
  • Jag fick INTE stipendiet jag ville ha. Sabbade hela dagen nästan.
  • Massa yadayadayada underhållning och blablabla äcklig lunch där inte glassen räckte och blablabla.
  • Sprang ut och höll på att både ramla och tappa betyg.
  • Fick smått panik över att det var så sjukt mycket folk och letade i en evighet efter min familj.
  • Kvävdes av saker som hängdes runt halsen.


Hade inte fått allt hängt över mig än... jisses!
  • Åkte en trång bilresa hem, ringde min handledare på jobbet!
  • Käkade tårta.


    Smexig. Och god.

  • Fick fina presenter (mer om dem i ett annat inlägg)
  • Somnade på min hand så jag fick ett avtryck på kinden.
  • Åkte iväg till Johannes.


    Testade en av mina presenter, gissa vad det är?
  • Drack 5 flaskor x-cide och blev tydligen väldigt jobbig att ha att göra med.



  • Tog på mig haklapp för att inte spilla kyckling på klänningen.
  • Spillde kyckling på klänningen.
  • Däckade av utmatthet på grund av sömnbrist.



Lördag - bakfull?

Det enda som finns att säga om den här dagen är: illamående, huvudvärk och trötthet. USCH.



Söndag - mysdag

Myste i sängen med svtplay och gick sedan på en fruktansvärt lång promenad.








Nu sitter jag hemma och blir mobbad för att jag bränt mig på området mellans halsen och magen. Snäll familj eller hur?



Har vart förkyld i snart en månad så därför blir det rätt kass uppdatering här. Aja, hoppas det här duger som ett någorlunda blogginlägg.


Yours sincerly invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0