Snart smäller det!

Så var det dags då. Studenten!



Somnade vid 01 och väckarklockan ringde 04:45, så här snygg och pigg har jag nog aldrig varit vid den här tiden!








Vill ni se min klänning? VILL NI SE MIN KLÄNNING? Klart ni vill.



Och nej, jag har inte städat rummet på ett bra tag.


Äsch what the häck, ni får se kavajen med. Bara för att jag inte har något bättre för mig än att smyglåna min lillasysters knäppa MacBook och ta bilder på mig själv.






07:00 bär det av till klassens champagnefrukost (där jag förmodligen kommer sörpla vatten) och sedan bär det av till skolan! 13:00 springer grodan ut och sen... ja sen är det slut. Awesome eller hur?






See you on the outside mate?



Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0