Uttråkad

Kör ett test á la högstadiet bara för att.



Brukar du komma i tid: Indeed I do.
Vad hade du i din mun senast: Vatten.
Har du bra kondition: Verkligen inte.
Hur lång är du: 171 cm.
Hur känner du dig just nu: Varm och svettig som en gris.
Hur upplever du dig själv som person: Knasig.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Kan du laga mat: Jodå... helt okej.
Vad jobbar du med/pluggar du: Tar studenten om en vecka sen blir det förhoppningsvis Chalmers.
Vad har du på dig just nu: En klänning.
Har du någon fobi: Tja... typ... spindlar.
Hade du en bra kväll igår: Jajjemän!
Vilket är ditt senaste inköp: Hårfärg på Willys (kvalité liksom).
Din favoritdryck på morgonen: Juice.
Projekt just nu: Flytta hemifrån.
Vilken tid gick du upp idag: Vaknade 10, gick upp 12.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: CSN.
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej.
Vad hade du sönder senast: Tror jag trampade sönder någons hörlurar hemma (sorry... hehe).
Senaste alkoholintag: Ett (eller ja ett halvt) glas vin igår vid middagen.
Har du haft mörkt hår: Har.
Är du morgonpigg: Ibland.
Vem snackade du med senast: Min pojkvän.
Stjärntecken: Oxe.
Varm favoritdricka: Varm choklad med grädde!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten.
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Såna saker förtränger jag.
Saknar du någon just nu: Min hund möjligen.
Gillar du dokumentärer: Jajjemän.
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska och lite franska.
När fikade du senast: För några timmar sedan, glass.
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): Peta mig i armhålan och du gräver din egen grav.
Senast sedda filmen: Abiding citizen (för andra gången), väldigt bra men lite för väl magstarkt ibland.
Bästa promenad: Alla promenader med prinsen.
Favoritgrönsak: Röd paprika.
Favoritfärg: Har ingen direkt, möjligen lila.
Favoritmärke: None.
Favoritdjur: Grodor? Nej faktiskt hundar (wow vilket orginellt svar).
Bil: Favorit? None. Om jag äger? Nej.
Favvoskor: Gillar inte skor, barfota är nice.
Motionerar: Har jag inte gjort på ett år. Lat = invisiblefrog.
Det dyraste jag köpt: Min mobil för 900 (slösar ogärna med pengar).
Bästa fyllekäket: Tror inte jag är den man ska fråga om det.
Bästa romanen: Kärlek som befriar... gråtvarning.
Reser helst till: Världens största godisfabrik.
Är du bekymrad över något just nu: Yepp.
Favoritland förutom sverige? Don't have one. 
Längtar efter: Lösgodis.
Gillar Allsång på Skansen? Verkligen inte.
Senast lästa papperstidning: Metro.
Kär: OM jag är! <3
Varit i Polen? Nej.
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 30+ (orka räkna, är ju klar med Matte E).
Vill du ha / har du barn? Jag vill ha.
Hur många resväskor äger du? Äger? Antagligen ingen.
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart.
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Grenade med Bruno Mars.
Vad är det bästa med dig? Att jag har tillräckligt myket nonchalans inom mig att jag kan gå till skolan i rosa mjukisbyxor osmnikad.
Vad är det näst bästa med dig? Att jag har hyfsat bra betyg.
Vad är det sämsta med dig? Att jag är en glupsk liten groda.
Hur var du som barn? VÄLDIGT pratglad och en galen pojkflicka.
Har du bra kontakt med din familj? Jovars.
Har du varit kär? Jag ÄR kär.
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? 8 månader, 1 vecka, 2 dagar för tillfället men vem räknar?
Hur stora fötter har du? 39
Hur ofta filar du dem? Struntar i dem så aldrig.
När var du riktigt full senast? Aldrig varit riktigt full.
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? - Jadu...
Följer du någon Tv-serie? Nja, faktiskt inte.
Vad gjorde du nyårsafton 1999? Satt och stirrade ut genom fönstret.
Vilken roll hade du i skolan? Plugghästen.
Vart vill du åka på storstadssemester? Paris kanske. 
Vart vill du åka på solsemester? Ska iväg till Malta så vi säger väl det.
Vill du gifta dig? Ja.
Vill du ha barn? Var inte den frågan tidigare? Ja.
Hur långa ögonfransar har du? Stoppar folk verkligen linjaler i ögat och mäter ögonfransarna?
Brukar du bada på sommaren? Ibland.
Älskar du alla former av sport? Nej.
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? Nope.
Är du med i någon fackförening? Nepp.
Gillar du parmesan? Nej. 
Har du gjort något kriminellt? Definiera kriminellt?
Knarkar du? Bara O´boy med daim.
Vad heter din bästis? Sängen Sängsson.
Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? Öppnar ögonen.
Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? Håller ögonen stängda.
Vad är det sista du gör innan du somnar? Gäspar. 
Vad äter du oftast till lunch? Oftast blir det ingen lunch.
När åt du kött senast? Igår. Eller ja... idag i salladen om rökt bog räknas?
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Inte en enda.
Har du några allergier/handikapp? Nepp.
När besökte du ett gym senast? HAHHAHAHAHAHHAHAH....ha.
Äger du en cykel? Ja, rosa och ful.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Varm, trött och hungrig.
Favoritgodis: Måste jag välja?!
Är det nåt du absolut inte äter: Sniglar och nästan all fisk.
Musik just nu: None.
Vad sa du senast: "Drakborgen, det är det enda jag vet hur man spelar".

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ingen aning.
Sommarplaner: Jobba, flytta, få besked om högskolan, åka till Malta.
Fisk eller badkruka: Beror helt på situationen.
Hur många kuddar sover du med: 2.
Favoritväder: När det är lagom varmt och lagom kallt. Lagom med andra ord.
Spelar du nåt instrument: Lite piano.
Morgon- eller nattmänniska: Morgon.
Sparare eller slösare: Sparare.
Vem är viktigast för dig: Johannes.
Bästa film: Bra fråga.
Tror på liv på andra planeter: Njaa.
Kommer du ihåg din första kärlek: Tja, min första RIKTIGA kärlek sitter några meter ifrån mig och nynnar för sig själv.
Älskar du henne/honom fortfarande: Oja.
Tror du på mirakel: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Ser du på kärleken som ett misstag: Jag ser på den som en gåva.
Bio eller promenad: Promenad.
Snarkar du?: Det tror jag inte?
Rädd för insekter? Inte rädd, blir mest galen på dem.
Äckligaste insekten: Lätt spindel... äckliga sak.
Det här är jag bra på: Att äta upp fortast.
Bästa bok? Läs svar till "Bästa roman".
Vad vill du jobba som? Vad jag VILL jobba som? Jag vill jobba som skådespelare i revyer.
Chips, morötter eller godis? Chips med dipp - finns inte dippen blir det godis.
Pizza eller hamburgare? - Pizza.
Skriver du dagbok? Nej.
Har du nån flickvän/pojkvän? Den mest finaste pojkvännen.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag vill tatuera in en tro, hopp och kärlek symbol någonstans.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat, lätt.
Gungar du på stolen? Ibland.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Inte ens om mitt liv hängde på det (haha... ordvits.)
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster (tog mig 17 år att lära mig äta som "man ska" med kniv och gaffel).
Hur är din drömtjej/kille? Min drömkille är min prins så jag säger som honom.
Hur många syskon har du? 4.
Vad är du mest rädd för? Att bli begravd levande.
Är du rädd för blod? Inte direkt... rädd... mer... äcklad.
Saltar du på maten? Om det behövs.
Gillar du att sjunga? Väldigt mycket.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Naturvetenskap eftersom jag tydligen var smart nog för det.
Anser du att du är stark? Varken fysiskt eller psykiskt.
Brukar du sola? Sällan.
Vad gör du om du får hicka? Räknar hur många sekunder som går mellan varje "hick".
Kaffe, te eller inget? Inget.
Har du en besatthet? Japp.

Tio första 
- Första bästa kompis:
Lisa
- Första bil: Kom tillbaka och fråga om 20 år.
- Första kärlek: Johannes.
- Första husdjur: Lady... älskade hund.
- Första semester: Som om jag minns det?
- Första jobb: Feriejobb på dragkampsklubben.
- Första köpta skiva: Någon hits for kids.
- Första piercing: Om hål i örat räknas så var jag väl ungefär tre år.
- Första konsert: Takida... gratis i Göteborg på avenyn... hehe... snål groda. Inte bra förresten, konserten alltså.

Nio sista 
- Sista alkoholdrycken:
Vin.
- Sista bilfärden: Hit från skogen jag och Johannes gick i (lånade hans föräldrars bil).
- Sista filmen du såg: Abiding citizen.
- Sista ringda telefonsamtal: Pappa.
- Sista bubbelbadet: DET var längesen.
- Sista spelade CD: Någon sommarsak jag köpte förra året.
- Sista kyss: Nyss från Johannes.
- Sista gången du grät: Igår.
- Sista måltiden: Sallad men om en timme korvstroganoff.

Åtta har du någonsin 
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej.
- Blivit arresterad: Nej.
- Blivit kär vid första ögonkastet: Ajjemän!
- Varit på tv: Nej, men i tidningen.
- Fått ditt hjärta krossat: Inte bokstavligt talat.

- Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej.
- Haft ett one night stand: Ja...

- Busringt till någon: Yes.

Sju saker du har på dig 

- 1. Underkläder
- 2. Klänning
- 3. Strumpor
- 4. Hårband
- 5. "In God We Trust" - armband.
- 6. Guldarmband.
- 7. Halsband i form av ett silverhjärta där det står "Jag älskar dig".

sex saker du har gjort i dag 
- 1.
Åkt bil.
- 2. Handlat.
- 3. Svettats.
- 4. Kramats.
- 5. Kollat på nyhetsmorgon.
- 6. Läst bloggar.

Fem favoritsaker 
- 1.
Johannes.
- 2. Internet.
- 3. Chips med dipp.
- 4. Godis.
- 5. Grodbloggare (bara hittat en tyvärr).


Tre val

- Tacos eller pizza: Pizza.
- Öl eller vin: Vin.
- Idol eller Let´s Dance: Inte någon av dem.

Två saker att göra innan du dör 
- 1. Gifta mig.
- 2. Få barn.

En sak du ångrar
- 1. Väldigt mycket...

 

 

 

 

Yours sincerely invisiblefrog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0