13/3-2011, kreativ rubrik

Grodan är uttråkad. Till max. Sen så saknar hon sin älskling med. Till max. Sen är hon sjukt sugen på chips. Till max. 


Så vad gör en ensam, uttråkad groda som ignorerar att plugga filosofi? Hon tar ego pics såklart, vad annars? 



"Mmmm.... chips...."


Funderar på att ta en lång promenad. Där jag kan tänka på massa spännande saker. Till exempel att jag tar studenten om mindre än tre månader. Att jag fyller 19 om mindre än två månader och att jag ska till Estland om lite mer än 1 månad. Awesome.

Ännu mer awesome är faktumet att min pojkvän först måste köpa födelsedagspresent i maj och sedan studentpresent i juni. Jag önskar mig en rosa helikopter, men vi får väl se vad han hittar på. På tal om presenter så tror jag att jag kommit på vad jag ska köpa till älskling. Eftersom det jag redan köpt inte kommer bli en hit (vilket insågs efter noggranna utfrågningar av fining) så måste nästa grej vara dubbelt awesome. Wish me luck.


Nej, skärpning grodan! Plugga var det. Fast först måste jag såklart kela med hunden, göra roliga grimaser och stirra meningslöst in i väggen. Ni vet sådana där viktiga ärenden i livet.


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0