blubb

Idag trillade en viss efterlängtad sak in genom brevinkastet ner på hallgolvet. Min ena present till älskling! Wiho! Vill ni veta vad det är? Det är en... ey vänta nu. Så lätt låter jag mig inte luras! Han läser ju min blogg. Fy på er som nästa fick mig att avslöja det. 

Sitter förresten och diskuterar anglosaxare med älskling. Tänkte ta det som ämne till min uppsats i Engelska C. Fast ju mer jag läser om vad de var för något, desto mer osäker blir jag på mitt val av ämne. Borde kanske ta något tråkigare fast lättare istället? Typ Indiens industriella utveckling. Eller varför elever tvingas skriva onödiga uppsatser om random saker. 

Köpte tuggummi idag. Tycker om att leva on the edge så köpte en ny smak istället för den vanliga och tråkiga mintskiten. Det blev:  Extra - menthol honey lemon flavoured.

Vidrig. 

Men som sagt. Livning on the edge. 


Inte grodans cup of tea.

Nu blir det Matte E. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.


Taggad eller vad? 


Yours sincerely invisiblefrog



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0