Duckdance

Hämtat ut mitt pass hos polisen. Det gav mig dagens skratt. Nice.
Nu sitter jag här och har panik. Varför? Eftersom min älskade fining fyller 20 om en månad och jag har INGEN aning om vad jag ska ge honom. Sedan är ju budgeten såpass tight också så resor och upplevelser och sånt går bort... allt kul med andra ord. What to do?! Eller ännu värre, tänk om jag köper en sak och så får han exakt samma sak av någon annan?
Har blivit fruktansvärt konstig på senare tiden. Är ständigt trött och varvar mellan illamående och en omättlig hunger. Hm weird.
Hade egentligen planerat att plugga idag... men tjenare alltså. Jag är FRUKTANSVÄRT skoltrött. Orkar verkligen inte plugga längre. Vill vara en rik pensionär i ett vackert hus vid en sjö och bara sitta och läsa skönlitteratur hela dagarna. Alternativt skriva. Var ett tag sen jag skrev något faktiskt. Kanske det man ska spendera kvällen med?
Plågas med Let's dance här hemma. Mamma skrattar titt som tätt och jag förstår verkligen inte det roliga. Sitter med höjda ögonbryn och gäspar. Jaja, skriva var det. Hm vad ska jag skriva om ikväll? Kärlek? Hat? Dansande b-kändisar som sågas av engelskbrytande medelålders män man aldrig hört om tidigare?
Yours sincerely invisiblefrog
Hämtat ut mitt pass hos polisen. Det gav mig dagens skratt. Nice.

Nu sitter jag här och har panik. Varför? Eftersom min älskade fining fyller 20 om en månad och jag har INGEN aning om vad jag ska ge honom. Sedan är ju budgeten såpass tight också så resor och upplevelser och sånt går bort... allt kul med andra ord. What to do?! Eller ännu värre, tänk om jag köper en sak och så får han exakt samma sak av någon annan?

Har blivit fruktansvärt konstig på senare tiden. Är ständigt trött och varvar mellan illamående och en omättlig hunger. Hm weird.

Hade egentligen planerat att plugga idag... men tjenare alltså. Jag är FRUKTANSVÄRT skoltrött. Orkar verkligen inte plugga längre. Vill vara en rik pensionär i ett vackert hus vid en sjö och bara sitta och läsa skönlitteratur hela dagarna. Alternativt skriva. Var ett tag sen jag skrev något faktiskt. Kanske det man ska spendera kvällen med?
Plågas med Let's dance här hemma. Mamma skrattar titt som tätt och jag förstår verkligen inte det roliga. Sitter med höjda ögonbryn och gäspar. Jaja, skriva var det. Hm vad ska jag skriva om ikväll? Kärlek? Hat? Dansande b-kändisar som sågas av engelskbrytande medelålders män man aldrig hört om tidigare?

Svansjön. Typ.
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0