Ett halvt år

Vad är det för en dag, vad är det för en dag, det är ingen vanlig dag för det är grodans födelsed... Eller nej det är det inte. Men det är en mycket speicell dag idag! Mer speciell än grodans födelsedag faktiskt (jag vet, är själv chockad). 

Idag har det nämligen gått 6 månader sedan jag blev ihop med min underbara prins! WIIIIHOO! Helt freaking awesome! Älskar dig fining, never let me go <3



Grodans. Rör ni så dör ni. 


Det första jag gjorde för ett halvår sen. Markerade mitt revir.


Dock så har jag varit sängliggande 80 % av dagen. Vaknade upp med rejält illamående och kunde inte stå upp i mer än 10 sekunder innan yrseln fick mig att framstå stupfull. Gissa vem som blev nerbäddad med en gång hon klivit upp? Suck. Så jag har för det mesta sovit, tjurat och läst bloggar. 

Men som tur är blidde det bättre under dagen (måste vara kärlekens helande kraft right? Antingen det eller all sömn). Så nu har jag hunnit med att få i mig marmeladmacka + 3 kakor (hehe), och vandra till hemköp och köpa lösgodis (ännu mer hehe). Så det blir nog en lyckad halvårsdag trots allt! Fast jag varit en tråkig zombie.


Älskling är förresten bäst när man är sjuk. Förutan att han glömde köpa den enda saken jag kunde tänka mig att äta när jag mådde som värst, vaniljyoggi. Aja han är bra på det hela bädda ner, hålla om och pussa i pannan köret. Vilken tur att han är min.


Nu ska jag skriva klart en outline till min uppsats (som tydligen skulle vart inne igår.. tack din förbaskade skitlärare) och sedan blir det att mysa hela kvällen lång. Om det är med min godispåse eller med min prins låter jag vara osagt. 


Min prins älskar förresten kakor. Här är bildbevis.

Update. Paketet närmast har nu grodan gjort slut på. Highfive!

Trevlig helg!


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0