Gomorron

Det är tyst omkring mig. Väldigt tyst. Det enda som hörs är mina fingrar mot tangentbordet. Det är rätt mysigt på ett sätt, avslappnande, men samtidigt stressigt. Jag tycker inte om att sitta ensam i tystnad. Jag vill ha liv omkring mig, för att inte det ska kännas som att jorden gått under natten innan och jag är den enda överlevande.

Fast vänta. Nu hör jag något annat ljud. Ljudet av min pojkväns djupa andetag. Han är så fin när han sover. Vacker. Fast jag föredrar honom ändå när han är vaken. Då kan han ju krama om mig riktigt ordentligt, samt diska. 

Funderar på om jag ska väcka honom eller inte. Ta vara på dagen så att säga. Men det känns lite väl elakt. Tror jag läser lite istället, länge sedan jag gjorde det. 


Nej jag har ingenting vettigt att skriva, jag är för tusan nyvaken. Hoppas ni alla har en härlig vilodag, själv spenderar jag den i rosa mjukisbyxor. Tänk den synen. En groda i rosa mjukisbyxor. Smexigt.


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0