Grodspott och godis

Hade biologilaboration i förmiddags. Intressant. Jag fick nämligen skölja munnen med saltvatten, tänka på något aptitretande, massera spottkötlarna och sedan spotta i en mugg. Denna underbara blanding använde sen i experimentet. Upptäckte att det är fullkkomligt omöjligt att tänka på aptitretande saker när munnen är full av saltvatten och började istället må illa. Kul dock!

Efter labben hade jag håltimma innan filosofi provet och då kan man ju tänka sig att jag skulle sista timmen plugga. That did not happen. Jag spenderade en och en halv timme med att tillsammans med underbart söta Lina googla fram all form av god föda man kan tänka sig. Godis, chips, bullar, tårtor, maränger, revbensspjäll... u name it we searched it. Så medan jag skulle skriva om varför Nietzsche inte diggade Hume och Kant så kunde jag inte sluta dregla. Vill ha godis... ljuvliga godis...


Provet gick för övrigt helt okej. Flummade igenom båda frågorna. Awesome.


Nu sitter jag i skolans bibliotek och "pluggar" inför morgondagens engelskaprov. Måste hitta ett eluttag för att Kurt (skoldatorn som sagt) håller på att dö av näringsbrist. 


SOLEN SKINER så vad sjutton sitter jag här för... sigh.


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0