Grodyngel

Blev inte riktigt något pass igår. Kom till polisen och såg att det var ca 60 nummer innan mig. Gav upp. Finaste älskling hämtade upp mig och sen åkte vi till honom en stund och bara myste! Sedan åkte färden vidare hem till grodan och älskling SOV ÖVER *happy frog*. Bästa natten på länge.

Åkte till skolan imorse, hade en sjukt onödig filosofilektion, rusade till bussen för att åka till herr blå. Tog universums fulaste passfoto (jag lovar, jag vågar tillochmed slå vad om pengar om att ingen kan hålla sig för skratt när de ser det). Hon som satt i kassan sa till och med:

"...Vill du ta om?"


Usch inte kul. Nu har jag precis tagit mig tillbaka till skolan för att ha fysik. Not fun. Måste plugga inför morgondagens samhällsprov. Not fun. Har förbannat ont i höften. NOT fun.

Men man får tänka positivt. Om en vecka har jag en bild på mig själv som kan lysa upp de mörka stunderna med lite skratt. Tills vidare får jag nöja mig med den här:


Här skrattar jag uppenbarligen åt något oerhört smart jag nyss kläckt ur mig. Ser väl vem som helst.


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0