Hos prinsen

Äntligen fredag! Just nu ligger jag och älskling i hans underbart mysiga säng med varsin dator framför sig. Väldigt socialt av oss eller hur?


Sedan har jag tydligt klargjort att jag VÄGRAR ta hand om det berg med disk som bildats på en tentavecka. Jag kan göra något mer betydelsefullt istället, typ måla naglarna eller skratta åt faktumet att människor faktiskt tror att jag kommer kunna lyckas komma in på Chalmers. 


Jag har sen i onsdags varit helt besatt av att läsa diverse bakbloggar. Självdestruktivt på ett sätt. Att sitta och dregla över fantastiska godsaker och sedan veta att man själv sitter med ett gammalt smörgåsrån framför sig. Så jag funderar på börja baka som hobby. Jag vet absolut ingenting om det, lyckas halvhjärtat göra kladdkaka och muffins lite då och då, men ni vet vad man brukar säga: Övning ger färdighet. 


Har kreativa småsyskon...varför är inte jag det också då?
Tårtan gjordes förra året men jag minns tyvärr inte vad den bestod av. Det enda jag minns är att grädden runt omkring var sprutgrädde (de som misstolkar: skäms), och att den smälte på en minut.



Hoppas er helg blir lika awesome som min kommer bli! Fast det är tveksamt. Ni kommer ju inte få somna i famnen på världens bästa kille.


Yours sincerely invisiblefrog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0