Just another freaking monday

Här sitter jag i en glamourös sidenrock och dricker té gjort på rosenblad medan en av mina tjänare matar mig med vindruvor.

Eller inte.


Rosa mjukisbyxor + grå mussepiggtröja = Rätta måndagsoutfiten. 

O´boy med daim = Rätta måndagspluggdrickan.

Välja ämne till en uppsats i Engelska C + förbereda sig inför Nationella i Svenska B = Fel måndagsplugg.

Studera den underbara uppfinningen TV lite närmare = Rätt måndagsplugg. 


Så. Nu vet ni det. 


Sexigaste mappen ever. Samma min fick jag i morse när jag insåg att trollet i spegeln var jag.



Vad ska ni ägna kvällen åt? När ni inte slösar bort tid här menar jag. Plugga? Träna? Äta? Alla tre på samma gång? Grodan wants to know. 



Yours sincerely invisiblefrog



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0