Korkad groda

Klockan är tio och prinsen var, och är, omöjlig att väcka. Att jag var vrålhungrig och i akut behov av frukost spelade tydligen ingen som helst roll. Och eftersom jag är latare än latast på söndagar orkade jag inte fixa en skål med filmjölk åt mig själv, så roffade åt mig en apelsin istället.

Den var himmelskt god.


Den här veckan som följer är lite speciell. Varför? Jag har inte ett enda prov. Det är typ. Underbart. Tyvärr så har jag ett matteprov veckan efter och jag kan ju säga såhär: någon har snott mina hjärnceller.


Det hela började med att jag misslyckades med EN HEL SIDA lite mer svåra uppgifter. Fine det kan jag leva med. Men när jag sen misslyckas med TVÅ sidor basuppgifter, då är det något som inte står rätt till i mitt huvud. Älskling försökte förklara för mig igårkväll men det gick väl sådär... eller ja, det slutade med att jag i ren frustration kastade iväg pennan och sprang in och låste (stängde.. fortfarande inget lås) toadörren och tjurade. Bra grodan bra. Du är verkligen proffs på att hantera problematiska situationer. Not.


Låt er inte luras. Hon må se ut som en harmlös kattunge. Men när hon är arg blir hon ett skoningslöst lejon. Tur att prinsen gått en lejontämjarkurs.


För övrigt var gårdagen en av de värsta dagarna i mitt liv: därav no uppdatering av bloggen. 

Men men, nu är jag tillbaka för att skriva meningslösa inlägg om en grodas vardag. Vem vill inte läsa det menar jag?


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer
Postat av: Hampus

Läser din blogg varje dag =) Alltid lika roligt :)

2011-03-20 @ 12:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0