Nyklippt groda!

Idag är en bra dag. En väldigt bra dag. Det enda som hade kunnat göra den här dagen bättre vore om prinsen var här. Men den dummisen har tenta på måndag så han behöver plugga... dissa grodan för en tenta *fnysa*

Men just det, bra dag! Hade två lektioner idag, religion och svenska b, och på båda fick vi tillbaka prov. Jag fick två poäng från max på båda, max i klassen på båda och med andra ord MVG på båda. Jag skryter jag vet, men det här är faktiskt min blogg så deal with it. Go grodan, go grodan, go grodan!


Men det goda slutar inte där! Kom just hem från frisören och har fått en helt ny frisyr. And grodan is LOVING IT! Ni ska till och med få se före och efter bilder, för jag är en så snäll groda.




Båda snö och mössa har mobbat sönder mitt hår.




Nyklippt och nysläppt (om man ser till ansiktsuttrycket).
Och nej, städa rummet är inte min grej.


Har även hittat en ny favorit föda. Fjällyoghurt med musli! Gott, och man blir mätt efter en dl. Underbart!

Klart slut lingontjut.

Yours sincerely invisiblefrog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0