Stygg groda

Överlevde förut. Just so you all know liksom. Däremot är jag osäker på om jag kommer överleva morgondagen. Ur en moralisk synpunkt. Jag ska nämligen... det här smärtar grodan att säga...skolka.
Yes det är sant. Jag den människan som chockade lärarna när jag var sjuk en vecka ska medvete få olovlig frånvaro på en lektion. Det borde ju nästa stå i skvallertidningarna eller något... en skandal! Kan ju trösta mig med vetskapen att det bara är en filosofi lektion, och att jag gör det för den goda saken skull.

Imån serrö (för att vara lite talspråklig) då händer det grejer. Då hoppar jag efter provet in i min kärastes bil och så drar vi till Skåner. Vi ska chilla med Lars Winnerbäck. Eller ja okej, höra honom spela i alla fall. Kanske får jag ett ögonkast, vem vet? Awesome är det i vilket fall som helst. Så tyvärr alla filosofiska teorier - I'm dissing you totalt. Vilket jag inte borde eftersom jag har ett stort prov i filosofi nästa onsdag... hm... plugga i bilen? Döm mig inte för hårt, jag är faktiskt en nördig groda. 

Inte nördig nog för att orka bry mig om biologiprovet imån dock. Har de senaste timmarna stått och provat hela min garderob av ren tristess. Kunde ägnat tiden åt att läsa om stamceller eller förklara sjöborrens livscykel, men vad jag för nytta av den kunskapen i framtiden?

Nu ska jag vara duktig groda och ha matte-hund tid med min pälsboll och sedan försöka nana tidigt.



Jag menar, vem vill inte plocka upp avföring efter den här sötnosen?
- Tydligen mina småsyskon.


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0