Urmunsanus och filmjölk

Skrev ett så fint inlägg igår om min kärlek till morgondagens biologiprov. Men eftersom det blev totalt fucked up när jag publicerade det så svor och skrek jag åt blogg.se ett tag innan jag bakade kladdkaka istället. Den var förresten awesome. Ha. Groda baka bra. 



Den smakade bättre än vad den ser ut. Jag lovar.

Igår och idag vart det studiedagar för min del som spenderas i prinsens slott. Riktigt mysigt indeed. Har diskat två gånger och ändå är diskhon fylld igen... konstigt fenomen det där. 

Dags för hemfärd idag = NOT FUN. Speciellt med tanken på att jag kommer sitta hela kvällen/natten med att plugga om blastula, gastrula och om hur urmunnen blir anus. Låter det spännande? Det är det inte. Det är ungefär lika spännande som att sitta och kolla på "På spåret", vilket förövrigt är min prins favoritprogram. Hm. Kanske en DVD-box med gamla säsonger är en bra 20 års present? Förlåt jag menar 70 års present.

Ibland minns jag varför jag läser biologi. Bebis i korg <3


Prinsen sover fortfarande (surprise). Inte konstigt då jag vaknade vid tre tiden inatt av att han höll på med datorn. Men jag ska inte klaga. Ska nog till och med vara en übergullig flickvän och servera honom frukost på sängen. Mmm fil med flingor, banan och russin - det är väl bra för håret?


Återkommer kanske i eftermiddag, om inte en filmjöksdränkt prins hunnit slå ihjäl mig då.


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0